Bestuur

Wij zijn het bestuur van Stichting Samen voor Later en stellen ons graag aan je voor...

Marcel Jansen

Marcel Jansen werkt sinds 2009 als accountmanager bij Zwitserleven en is aanspreekpunt voor klanten. Hij heeft veel ervaring als gastdocent voor Samen voor later, en denkt tegenwoordig als bestuurslid mee over de koers van de stichting. Hij is het aanspreekpunt over alles wat te maken heeft met ons project Mañana.

Marcel: “Een belangrijke drijfveer voor mij is de overtuiging dat mensen zo zelfredzaam mogelijk zouden moeten zijn. Iedereen moet in staat en bereid zijn om zijn eigen financiële zaken te begrijpen en te beheren. Als ik mijn deskundigheid en ervaring kan gebruiken om mensen daartoe aan te zetten en een handje te helpen, dan doe ik dat graag.”

Marije Romeijn

Marije werkt als service marketeer bij de marketingafdeling van Zwitserleven. Ze is in haar dagelijks werk de drijvende kracht achter veel evenementen die Zwitserleven organiseert voor haar klanten en relaties. Ook in het bestuur van de Stichting Samen voor later kan zij haar energie en organisatietalent heel goed kwijt.

“Ik vind het het belangrijk om financieel kwetsbare groepen te kunnen helpen. Daarnaast is klaarstaan voor mensen die het wat minder hebben in de maatschappij voor mij een must. Bijvoorbeeld door mijn kennis met hen te delen. En ik wil mijn collega's stimuleren en enthousiasmeren om hetzelfde te doen en hen te laten zien hoe wij een verschil kunnen maken in het leven van een ander.”

Babette Kralendonk

Babette Kralendonk werkt sinds 2017 voor Athora en Zwitserleven. Als service marketeer werkt Babette aan het optimaliseren van de dienstverlening en de communicatie richting fianncieel adviseurs. Sinds 2021 is Babette toegetreden tot het bestuur van de stichting, omdat ze haar enthousiasme en energie ook graag wil inzetten voor maatschappelijke doelen.

Babette: "Wij werken voor een prachtig bedrijf met heel veel kennis en mogelijkheden. Ik vind het zeer de moeite waard om deze kennis te delen met mensen buiten Zwitserleven die onze hulp goed kunnen gebruiken. Ook wil ik de rest van onze collega's bewust en enthousiast te maken voor projecten waarmee we de samenleving een stukje mooier kunnen maken. Daarom wil ik graag een bijdrage leveren aan Samen voor later!"

René Peetoom

René Peetoom werkt al sinds 1998 met veel plezier bij Athora Netherlands. Hij heeft verschillende functies gehad, maar is tegenwoordig portfolio manager op de IT-afdeling. In die rol is hij verantwoordelijk voor allerhande verandertrajecten en de rapportages daarover.

Rene: “Met een aantal collega’s van Zwitserleven ben ik al lange tijd betrokken bij verschillende activiteiten bij Makom, inloophuis voor dak- en thuislozen in Amsterdam, zoals samen koken, inzamelen van kleding en meewerken aan de kerstlunch met karaoke en bingo. Het is fijn om te doen, je aanwezigheid en een praatje wordt enorm gewaardeerd en het is best indrukwekkend om dat mee te maken. Door tot het bestuur toe te treden, kan ik me inzetten voor meer projecten en mijn enthousiasme overbrengen op collega’s om mee te doen.”